Wie ben jij, de Support Specialist?
De ideale Support Specialist is klantgericht en kan goed luisteren. Jij komt graag je bed uit om klanten te ondersteunen in het dagelijks gebruik van de Exact (en gerelateerde) applicaties. Je bent analytisch en doortastend waardoor je snel tot de kern van een probleem komt. Je communiceert helder, weet klanten gerust te stellen en verwachtingen te managen. Daarnaast heb je kennis van ERP-software, bij voorkeur Exact Software en Microsoft SQL, of je bent bereid dit te leren. Bovendien vindt je het leuk om samen met het team te werken aan een hoge klanttevredenheid!
De Supportafdeling
De supportafdeling is het eerste aanspreekpunt voor klanten die problemen ervaren in het gebruik van de door AB geleverde applicaties. Daarnaast biedt de afdeling extra ondersteuning aan SLA klanten waarmee afspraken zijn gemaakt over o.a. responstijden. Dagelijks zoekt de supportafdeling naar de oplossingen voor uiteenlopende vraagstukken. Met een goed luisterend oor en een servicegerichte insteek worden klanten snel weer op weg geholpen!