Winnaar Exact Marketing Award 2022!

AB heeft de Exact Marketing Award gewonnen!

Het winnen van de Marketing Award is een grote eer! Bedankt Exact en Josie, Djimmy, Ilja. 2022 was een gaaf jaar volop met nieuwe marketingcampagnes gericht op de digitale transformatie van productiebedrijven, online webinars zoals de Digitale Fabriek en inspirerende Exact ERP events. Deze award is dan ook een terechte erkenning waar wij zeer trots op zijn.

Samen binden en boeien we nieuwe en bestaande klanten!

Exact beoordeelt haar partners aan de hand van omzet(groei), customer succes en de ontwikkeling van new business omzet. De Marketing Award is de award voor de partner met de winnende marketingcampagne van 2022!

Puck Koopmans, Sr. Marketing Manager AB: “Bedankt voor deze felbegeerde award en de andere terechte nominaties zoals Project of the Year, New Business Award, Spotlight Award en Partner van het Jaar. Het afgelopen jaar hebben we schitterende resultaten behaald met onze campagnes, webinars en events. Veel dank gaat uit naar het sales- & marketingteam en uiteraard ook alle andere AB’ers voor de excellente samenwerking. Samen binden en boeien we nieuwe en bestaande klanten met onze marketingactiviteiten!”

Exact over de Marketing Award

Exact over de Award: ‘De zes genomineerden voor deze award hebben een videopitch ingestuurd. In deze pitch hebben zij omschreven welke marketingactiviteiten ze het afgelopen jaar hebben uitgevoerd, zowel in offline als online campagnes. Wat is de marketingstrategie geweest en wat heeft dit bijgedragen aan new business. Tot slot hebben ze moeten pitchen waarom zij denken de award te verdienen dit jaar. Toch kunnen we natuurlijk maar 1 winnaar kiezen. De reden voor de keuze is omdat de marketingstrategie van deze partner altijd erg innovatief is en niet voor de korte termijn, er wordt goed ingespeeld op kansen en dit zie je ook echt terug in de campagne en ook zeker in de pitch. Ook zijn er hele mooie resultaten behaald. Ik ben super trots op onze samenwerking. We hebben ontzettend leuke video’s ontvangen, maar er sprong er één uit en dat was die van AB!’

---